"STREM - освіта, як інноваційний підхід до розвитку базових компетентностей дітей дошкільного віку."
21.01.2024 Відбувся семінар:
Система роботи з формування у дітей інженерного мислення.
По впровадженню річного завдання:
"STREM - освіти в життєдіяльності дошкільників."
ЗАВДАННЯ НА 2023-2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
1. Впровадження STREM-освіти в життєдіяльність дошкільників, система роботи з формування у дітей інженерного мислення.
(I рік)
2. Формування у дітей відчуття приналежності до своєї країни, завдяки їх участі у суспільно корисній справі громадянсько - патріотичного змісту.
(ІІ рік)
Завдання на оздоровчій період
Збагачення досвіту застосування практичних умінь, навичок у процесі різних видів діяльності: ігрової, пізнавальної,комунікативно-мовленнєвої,художньої,трудової тощо.
"Нові стратегії змістовного компонента освітнього напряму "Дитина в соціумі"
Методичні рекомендації щодо впровадження професійного стандарту
«Дитячий садок — осередок для сталого розвитку»
Нагальною потребою ХХІ століття стає формування такого способу життя, який був би основою довготривалого ощадливого гармонійного розвитку людства. Поняття сталого розвитку — це цілий напрям освіти, який передбачає формування у людей такої моделі поведінки, яка дозволяє, не знижуючи сьогоднішній рівень життя, дбати про наступні покоління.
25.11.2021 ЗДО №75 «Сонечко» відбувся семінар-практикум для пелагогів ЗДО «Дитячий садок — осередок для сталого розвитку». У ході семінару учасники ознайомились з основними ідеями освіти для сталого розвитку для дітей дошкільного віку, вихователь – методист Колісник О.В. представила особливості впровадження курсу «Дошкільнятам про освіту для сталого розвитку», організацію освітньої роботи з дітьми на засадах емпауермент-педагогіки.
Тренінгові вправи які входили до теоретичної частини семінару-практикуму, допомогли педагогам розширити свій світогляд з визначеної проблеми, виокремити сучасні новітні технології щодо формування моделі поведінки для сталого розвитку у дошкільнят. Адже саме від того як розуміють сучасні педагоги провідну ідею сталого розвитку, як реалізовують завдання щодо формування у дитини певної системи цінностей, яка багато в чому визначить його вчинки і дії в майбутньому, залежить результат — засвоєння дітьми надзвичайно важливих життєвих навичок.
"Державний стандарт - аналізуємо зміни"
28.10.2021р. в закладі дошкільної овіти, пройшов тренінг для вихователів.
Насичений день: емоційно, пізнавально і продуктивно!
ЗАВДАННЯ НА 2022-2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
1. Формування у дітей відчуття приналежності до своєї країни, завдяки їх участі у суспільно корисній справі громадянсько-патріотичного змісту.
(І рік)
2.Формування природничо – екологічної компетентності дошкільників шляхом впровадження технології формування соціально-доцільної поведінки-освіти для сталого розвитку.
( ІІ рік)
ЗАВДАННЯ НА ЛІТНІЙ ПЕРІОД
Збагачення досвіду застосування практичних умінь, навичок у процесі різних видів дитячої діяльності: ігрової, пізнавальної, комунікативно-мовленнєвої, художньої, трудової тощо.
Як визначити, наскільки на вас впливає загальна паніка? Що робити, аби зберігати внутрішню рівновагу? Як надати собі першу психологічну допомогу? Як відрізнити факт від фейку? На ці всі та інші питання ми знайшли відповідь в «Експрес- курсі проти паніки. Як залишитися урівноваженим під час пандемії?», який провела з педагогами закладу практичний психолог Колісник О.В.
COVID -19 вніс корективи в життя кожного. Карантин та зміни умов праці спонукають до пошуку нових способів розв’язання професійних завдань на відстані. А поки перед адміністрацією, педагогами стоїть завдання налагодити різні форми взаємодії між учасниками освітнього процесу в умовах адаптивного карантину засобами змішаного навчання. Які ж онлайн сервіси використовувати в роботі педагогу? Чи можлива якісна освітня робота педагога з дошкільнятами в дистанційному форматі?
Сталих вимог щодо реалізації дистанційного чи змішаного навчання не існує,
оскільки кожен педагог, маючи право на академічну свободу, творчість підходить до цього завдання відповідно до вимог освітньої програми, рівня розвитку дітей своєї групи, їхніх вікових та індивідуальних особливостей.